Mihai Petre: “Daca e fata, va trebui sa-mi cumpar o pusca!”



Mihai Petre se pregateste sa intre in clubul tatilor celebri din Romania. Sotia sa, Elwira, este gravida in cinci luni, iar Mihai se antreneaza deja pentru marele eveniment.

Juratul de la "Romanii au talent" e foarte emotionat, acum ca o sa devina tata pentru prima oara: "E un copil foarte dorit si abia astept sa ne cunoastem. Sunt niste emotii foarte frumoase. Nu conteaza daca va fi fata sau baiat, ne dorim doar sa fie sanatos" spune el.

Sotia lui, Elwira, se simte foarte bine si este o gravida model. Mihai Petre povesteste cum a aflat vestea cea mare: "Elwira mi-a spus, pur si simplu, in bucatarie. Era o zi de luni, deci saptamana a inceput cum nu se putea mai bine. Mai intai, nu mi-a venit sa cred, dupa care am realizat si m-am bucurat enorm".

Mihai Petre nu se imagineaza inca in postura de tata, dar crede ca se va descurca foarte bine, pentru ca iubeste foarte mult copiii. "Am un sentiment bun pentru ca sunt inconjurat de copii si lucrez cu ei de ani buni, in fiecare zi. Iubesc copiii enorm. Si daca va fi fata, va trebui sa imi cumpar o pusca. Glumesc! Dar cred ca voi un tata foarte protector", adauga vedeta, care acum se pregateste pentru un nou sezon de "Romanii au talent".

Nu isi propune sa fie nici mai bland, dar nici mai aspru cu concurentii: "Voi fi eu, ca de fiecare data. Reactia pe care o am fata de un concurent sau altul vine natural din ceea ce se intampla pe scena. Niciodata nu imi propun sa fiu cumva anume. Reactionez la ceea ce mi se da in functie de criteriile mele si de instinct".
Clujenii sa se pregateasca! Pe 21 august caravana “Romanii au talent” da startul preselectiilor de la Cluj.
Pe langa show-ul de la PRO TV, antrenorul si-a deschis  de curand un nou studio de dans: Academia de Dans Mihai Petre: "In octombrie vom organiza o competitie internationala de dans sportiv care face parte din calendarul Federatiei Mondiale si in care vor fi prezenti sportivi de top mondial si arbitri din peste 13 tari.Va asteptam pe 13-14 octombrie la sala Rapid" spune Mihai Petre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu